Trött

Efter gårdagskvällens urladdning där Liverpool lyckades slå ut Man City ur Champions League är jag idag trött. Matchen som sådan var ingen uppvisning från Liverpools sida, och City fick ett mål felaktigt bortdömt. Utöver det var inte domarinsatsen så mycket att hänga i julgranen överhuvudtaget. Nu när City är utslaget är det faktiskt möjligt för Liverpool att vinna hela turneringen, vilket är helt galet.
 
Jag budar på lite NES-spel på Tradera, och då kom jag på att det borde finnas Märklin-grejer på Tradera också, så igår budade jag på två godsvagnar, men vad ska jag ha dem till :-)?
 
Serien Kampen om islam visade sig vara otroligt bra rakt igenom, men nu kikar jag på Uppdrag Gransknings serie om Palmemordet istället. I poddvärlden har jag lyssnat på poddar om Thomas Hobbes och Markus Aujalay, den senare överraskade positivt.
 
Lång dag på jobbet.
 
Jag känner mig fortfarande inte helt bra och har inte tränat på hela veckan, vilket säkert inte förbättrar tröttheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0