Grises överraskar utanför hotellet

Vi har precis varit och ätit spansk dagens, vilket innebär trerätters och en flaska 14 % rioja-vin. Den här gången kostade det typ 15 euro, vilket är överkomligt. Alkohol är inte lika tabubelgt som jag tror ni alla vet här. Liksom, nu är det lunch, fram med vinflaskan :-).
 
Men det var inte därför jag kom mig för att skriva nu... När vi ätit klart och skulle gå tillbaka till hotellet upptäckte vi en liten scen utanför vårt hotell där ett pop-band spelade. Vi tittade lite snabbt och tänkte precis gå därifrån när låten "Wendy" drogs igång. Det är en låt med det baskiska bandet Grises som jag har haft ett tag på min privata Spotify-lista och spelat massor hemma. Det var alltså Grises som uppträdde gratis på en liten scen utanför vårt hotell :-).
Grises dyker upp :-).
 
Nästan lite tagen, men antar att alkoholen spelar in. Det blev även en vermouth. Det verkade vara Cinzano som sponsrade det hela :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0