Märklig dag

När jag skulle lägga mig igår efter en småtung kväll hörde jag att det började rumla på våningen över. Jag var dock rätt trött och satte i mina öronproppar och lyckades somna. Vid 04.00 vaknade jag dock och det rumlades fortfarande på övervåningen. Jag ringde därmed störningsjouren och jag tror att det blev bättre, men jag kunde inte somna om, så det blev en tidig morgon.
 
På jobbet var det sedan en lugn dag till en början. Det är inte lugnt på jobbet generellt, men jag har det rätt lugnt just nu. Sedan hade jag ett samtal som jag inte trodde skulle utveckla sig som det gjorde. Innehållet var delvis så märkligt att jag nästan blir paranoid. Infomationen var inget som påverkade mig till att bli arg, ledsen eller något sådant utan jag tappade bara hakan och undrade vad i hela friden det här är för information? Skojas det? Inte blev jag klokare när jag sedan hörde mig för hos vissa berörda parter. Det kommer dock ta en del energi och tankeverksamhet detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0