Mitt i veckan

Det har känts helt ok att komma tillbaka till jobbet, men det är bara ett kort gästspel innan det är semester igen :-).
 
Jag är lite hes idag, och Valle tyckte att jag såg sjuk ut, så det är lika bra att vila idag. Jag känner mig inte sjuk, men jag är lite jet-laggad. Vaknar tidigt, så jag har varit på jobbet runt 07.00 igår och idag, men det gör inget. Mitt huvud är väldigt mycket piggare och bättre på morgonen än på eftermiddagen.
 
Det verkar som en bokbeställning jag gjort från Bokus har försvunnit. Nu verkar det som att de skickar nya böcker utan kostnad ialf, men märkligt.
 
Dubbelmord i Örebro imorse. Har jag varit med om det förut? Tror inte det... Är jag förvånad, nej, och det är ändå lite skrämmande.
 
Under resan läste jag ut Johan Ripås "Forever Young". Bra bok om det Sverige som var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0