Bubblande ilska

Idag är det marknadsafton i Örebro, och det innebär att det är mycket folk på Drottninggatan. Detta innebar att jag inte kunde cykla hem från jobbet och fick gå halva vägen. Ingen stor grej, men det är intressant hur ilsken jag blir över folk som står still mitt i vägen, går flera i bredd eller bara går långsamt. Det är ju inte märkligt att de gör det, men för mig som bara vill förbi blir det oerhört irriterande. En väldigt onödig ilska, men den uppkommer ialf.
 
Annars har jag generellt känt mig på bättre humör idag.
 
I övrigt så jag filmen 10 000 timmar igår. Det var inte bortkastad tid, men märkligt dåligt manus på en sådan kul idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0