I Bangkok

Nu är vi framme i Bangkok. Vi har tagit hos hit med hjälp av Norwegian, och turbulensen mellan Indien och Burma gjorde att jag nästan trodde att det var dags att ta ned skylten, men det gick som synes bra :-).
 
Vi har inte sovit någonting så vi är trötta nu och tänkte därför sova ett par timmar, men inte för många för att försöka motverka jet-lag. Hittills har vi lyckats checka in på vårt hotell Dang Derm på Khao San Road (11 år sedan sist) och sannolikt blivit lurade av en taxichaufför, eller lurade och lurade, vi orkade inte tjata vid betalningen, och han blev väl glad :-).
 
Tack för middagen i torsdags mor och far.
 
I lördags var det jobb sedan mötte jag upp Bias och Gattas för mat och öl på stan. Länge sedan jag träffade Gattas, kärt återseende. Bias är alltid trevlig och träffa, så det borde jag inte ens behöva nämna :-).
 
Mer kommer senare idag eller någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0