Lite mindre glad och kaxig

Igår kände jag mig alldeles utmärkt och lite kaxig, men idag har jag kommit ned på jorden igen :-). Jag har varit lite trött under dagen och sedan gick inte allt som jag hade tänkt på jobbet, plus att domstolen begärt ett yttrande i ett ärende som jag är lite "orolig" över. Sådana här dagar får jag för mig att allt jag gör är mer eller mindre värdelöst och katastroftankarna kommer. Även om jag sällan är helt fel ute i min "paranoia" så är den oftast flera snäpp överdriven. Det svåra är bara att komma ihåg när jag oroat mig över något som sedan inte blev så illa som jag inbillat mig, vilket oftast är fallet. För då borde jag kunna lära mig att det gick ju bra förra gången, så då borde det göra det nu med.
 
Berlin imorgon, det är ju kul :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0