Perspektiv och referenser

Det blev inget Sarah Klang för mig och Bias igår, det var slutsålt. Vi gick ändå till Mono för att se om vi kunde komma in ändå, men det gick inte. Det känns inte som en jättestor förlust för mig, och jag får en ny chans att se Sarah Klang på Way Out West i augusti, som jag köpte biljett till under veckan.
 
Istället gick vi och tog en öl på Ölhallen på Järntorget. Även om namnet i min mening är något missvisande så var det ändå ett härligt sorl där inne och ett hyggligt utbud av öl. Strax efter 12 fick det dock räcka.
 
Under kvällen fick Bias höra mig älta mina nyfunna perspektiv och referenser på livet. Att jag numera känner mig vuxen och har lättare att relatera till problem hos olika makthavare med mera.
 
Nu är det snart dags för den nya rutinen, söndagspizza med Valentina :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0