Hemma igen

Nu har jag varit hemma ett dygn typ. Dagarna i Göteborg var riktigt bra. Som vanligt är det inte revolutionerande, men jag tror att det här gav mig väldigt mycket ändå. Det har gett mig ett ramverk att utgå ifrån vilket har saknats tidigare. Allt med jobbet kommer inte bli guld och gröna skogar, men jag tror att det kan bli väldigt mycket bättre.
 
Förlust för Liverpool igår mot PSG. Det kändes uppenbart när jag såg laguppställningen. Både Milner och Henderson på mittfältet. Dålig kombination, speciellt mot ett lag med snabba spelare. Det blev katastrof, men jag trodde att det skulle bli mycket värre. Det slutade 2-1 till PSG. ...och PSG vilket äckligt lag, de förstör nöjet med att se på fotboll.
 
I övrigt har jag lämnat tillbaka nycklarna för gamla lägenheten och sett klart den eminenta serien om Sveriges senaste fyra statsministrar. Ja de fyra före Löfven alltså :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0