Några korta notiser innan jag drar vidare...

Precis hemkommen från Sthlm, men åker iväg till Göteborg om en halvtimme.
 
I fredags blev det en blandning av teater och konsert med Mattias Alkberg. Ett nytt grepp för mig. Blev sannolikt mer underhållande än vad jag hade tyckt om det bara hade varit konsert. Teatern handlade typ om uppläst poesi mellan låtarna. Poesin upplästes av en skådespelare och inte av Mattias själv. Inte den bästa eller intressantaste föreställning jag varit på, och publiken var högst sparsam på Konserthuset. Jag tyckte även att Mattias själv hamnade i skymundan eftersom skådespelaren som läste upp poesin var väldigt bra. Mattias kändes då lite amatöraktig. Kanske meningen? Jag gillade dock det för mig nya greppet.
 
Jobb igår också. Intensiv helg med andra ord. Skrev jag att städningen av lägenheten godkändes? Det gjorde den ialf, och nu ska jag bara hitta tid att lämna nycklarna.
 
Mitt blod hade redan i torsdags kommit något till nytta :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0