...

Såg nyss en gammal dokumentär om proggen på SVT Play. Proggen och rörelsen runt den är något jag missat. Inte att jag inte kände till den sedan innan, utan mer att jag var ju inte född när den hade sin storhetstid. Något som skrämmer mig när jag ser gamla inslag om politiska rörelser är att det då fanns det en tro på att framtiden skulle kunna bli bättre, nu är det mer som att alla är rädda för att allt ska gå åt helvete i framtiden.
 
Jag har även sett klart Världens undergång om Första världskriget. Allt i färg vilket, precis som serien om Stalin, gav det hela ett verkligare intryck.
 
Många är sjuka nu. Jag har känt mig trött idag, men hoppas och tror att det inte är sjukdom på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0