Ett par dagar planering

Rätt nyss hemkommen från så kallade planeringsdagar. Platsen var Loka Brunn som vanligt. Blir det femte gången i rad för mig? Spelar mindre roll för det är ett bra ställe för sådan aktivitet. Det finns en hel del att göra efter jobbet. Denna gång var det lite annorlunda mot andra år, det med anledning av att det var jag och en kollega som höll i allting. I normalfallet är det rätt avslappnat men i år var jag tvungen att leverera. Det gick dock ganska bra. Jag tror de flesta tyckte det var ganska givande och intressant.
 
På kvällen höll jag även i underhållningen genom ett quiz. Det har blivit lite av en tradition. Det är billigt för arbetsgivaren :-). Även om flera säkerligen hade föredragit något annat så tycker nog de flesta att det är ganska trevligt trots allt.
 
Utöver detta har jag läst ut boken "Två systrar". Den handlar om två norsk-somalier som flyttade till IS i Syrien. Ganska bra, men svårt att veta vad som är sant och inte? Den som gett mycket av informationen till boken har uppenbarligen ljugit om mycket annat. 
 
Nu ska jag iväg till Valentina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0