Götlaborg

Andra dagen av utbildningen i Göteborg är till sin ända. Riktigt bra, men alltid svårt att få in det en lär sig i praktiken. Det främst för att forskningen inte alltid är helt entydig. Mitt sätt att se det verkar dock vara rimlig, men det hjälper nog inte så mycket.
 
Vi bor på Elite Plaza, väldigt vackert hotel, men mitt rum är rätt litet. Bra mat också. Vi är bortskämda inom det här projektet.
 
I söndags kväll kikade jag och Valle på en dokumentär om teflon, eller företaget Du Pont som tillverkar teflon. Teflon verkar inte vara så nyttigt. Det är något jag tycker mig ha hört genom åren, men aldrig brytt mig om. Nu blir det nog att kasta ut ett par teflon-kastruller, dock finns det nog inte så mycket teflon kvar i dem, utan det har jag nog lyckats äta upp eller diskat bort genom åren.
 
Imorgon bär det av till Örebro igen, sedan ska det jobbas som vanligt en dag innan jag drar till Sthlm på fredag kväll. På lördag blir det Metric i Sthlm :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0