Svag igår stark idag

Igår kände jag mig svag. Det är något med morötterna jag äter ibland, blir dålig i magen. Mår inte magen bra mår inte resten bra. Antar att det var det som gjorde att jag kände mig allmänt svag igår. Blev dock bättre framåt kvällen. Spenderade kvällen med att lyssna på Navid Modiris intervju med Alexander Bard, roande. Jag är fortsatt främst imponerad av Navid Modiri. Han var lite sämre under intevjun med Paula Bieler, men det kan nog ha berott på att inte Paula Bieler imponerade heller. Intervjun med Aron Flam var för övrigt alla tiders.
 
Idag mycket bättre. Pigg och provokativ, där jag vill vara. Tror jag lyckades provocera rätt många under frukostrasten genom att exempelvis jämföra pommes och alkohol. Inte på något sätt en bra jämförelse men jag tyckte att den funkade för poängen gällande att vi många gånger är noga med att unga inte ska dricka alkohol, men att äta skitmat går bra.
 
Riktigt intressant dokumentär om Xi Jinping på Dokument Utifrån. Där snackar vi nationalism. Såg även dokumentären om 10 CC. Bara kul att få med 10 CC i bloggen, "Wall street shuffle".
 
En sista grej, har jag bättre självförtroende efter att jag sovit mindre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0