Flytt och barn

Det har varit en upptagen helg och därmed inte något skrivande. 
 
I fredags fick jag äntligen träffa "barnet" och det var kanske det sötaste jag sett :-). Så liten. Jag har nog aldrig sett en så liten människa förut :-). Han gjorde inte så mycket väsen av sig, sov mest.
Jag fick lov att lägga upp en bild :-). Ett stycke sätt att sova på :-).
 
Sedan bar det av till Hallsberg för att låna en bil. Vi behövde den för att flytta Valle i lördags. Så i lördags blev det en sväng till Barkarby. Väldigt smidigt att åka dit med bil, bara ett problem att jag inte har någon egen bil... Jag skulle nästan ha en rackare som inte drog så mycket drivmedel, men det kostar nog för mycket...
 
Imorgon blir det Sthlm för lite jobb osv, intressant förhoppningsvis.
 
I övrigt är Navid Modiris podd helt magiskt bra. Har nu även lyssnat på Jens Ganman och Daniel Lampinen. Tänk er Värvet fast med intressantare gäster. Grymt imponerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0