Glad Påsk

Påsken, en form av firande av Jesus död och uppståndelse. Att det är så pass många i världen som tar detta på fullaste allvar forffarande måste väl ändå anses vara ett misslyckande för världens sammantagna intellekt?
 
I övrigt har min påsk varit trevlig hittills. Jag är inte ute och reser som tidigare år, utan tar det lugnt i ett soligt Närke. Igår var jag och Valle hos mina päron och hade en trevlig eftermiddag. Fick bland annat se ÖSK slå AIK :-).
 
Jag har sett trilogin "Vägen till Brexit" igår och idag. Som jag lakoniskt brukar uttrycka det, mycket intressant. Donald Tusk verkar vara en skön typ. I övrigt alltid spännande att se världsledare avslappnat få kommentera sådant som hänt tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0