Några dagar i Sthlm

Har varit på utbildning i Sthlm några dagar inom det projekt jag deltagit i det senaste året. Näst sista gången var det nu. Lite tråkigt, för det är rätt trevligt att komma iväg och göra något annat vissa veckor. Något pass var lite långdraget, men annars var det bra. Det är tydligt att vissa saker inom asylrätten är oklara och att inte alla är överens, men det är väl så det ska vara. De flesta deltagarna förefaller vara jurister, så ibland känner jag mig lite utanför. Jag är inte riktigt en del av det folket. Det där lät kanske konstigt, och är långt ifrån illa, men det finns något där :-). I övrigt har jag nog blivit ialf en aning klokare.
 
Jag bodde på Clarion Södermalm, något för stort för min smak, men annars bra på alla sätt.
 
Hände mycket annat idag också, Assange gripen och al-Bashir gripen. På det Brexit och upptrappnignen i Libyen. Rörig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0