Way of the Dragon

Något överraskande hamnade jag idag ensam på bio. I salongen var det jag och tre till varav två gick efter typ två tredjedelar av filmen. Filmen var för övrigt "Way of the Dragon". Typ första gången jag såg en film med Bruce Lee. Jag kan ialf inte minnas att jag sett någon annan film med ikonen Bruce Lee.
 
Rätt rolig film måste jag medge, lite udda. Fighting och humor i ett. Även kul att skådespelarna var så vanliga och kändes så fel-castade :-). Filmen är från 1972 också, var kanske inte så noga då :-). Kul för mig var att filmen utspelas i Rom.
 
Annars då, känner mig lite stressad på jobbet, men det är egentligen rätt onödigt, för det finns ingen direkt anledning till att vara stressad.
 
Lars Vilks gav ett klokt intryck hos Navid Modiri. P3-dokumentär om galna kosjukan var bra. Hade nästan glömt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0