Lön

Idag kom lönen, trevligt.
 
Flytt av lillasysters familj igår. Det såg väldigt rörigt ut när jag lämnade deras nya hus. Inte så mycket som var klart i huset och saker precis överallt. De har en del att göra :-).
 
Jag och Valle har sett klart Vänner nu. Lite tråkigt att det är slut.
 
De inledande låtarna på skivan "Joshua Tree" är inte dumma.
 
Köpt biljett till en festival i Göteborg nu, Gården någonting. Blir en riktig konsert-start i början av juni.
 
Jag har även sett serien "Vi överlevde R. Kelly". Han verkar några aningar skruvad den där R. Kelly. Serien var dock lite väl enkelspårig. Många frågor uppstod i mitt huvud gällande moral, vilja, identitet och eget ansvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0