2019-01-17

Året rullar på bra. Lugnt på jobbet, bra börs och utmärkt liv :-).
 
Det blir spännande med regeringen...
 
Annars då? Jag har under veckan efter inspiration från de böcker jag läste runt nyår sett om "Apocalypse Now Redux". Jag hade sett den förut, men det var länge sedan, sannolikt i tiden för när den släpptes. Jag har den på DVD faktiskt. Förvisso rätt ointressant, att jag har den på DVD alltså. Hursomhelst, mina svaga minnen från när jag såg den första gången sade mig att jag inte tyckte den var speciellt bra. Typ lång och lite märklig. Nu många år senare var upplevelsen annorlunda, till det positiva. Sicken rulle! Sannolikt för att jag förstår så mycket mer nu i jämföresle med vad jag gjorde då.
 
Jag har även helt fastnat i "Rättegångspodden". Mycket intressant att höra alla lögner från rättegångarna. Svårt att inte sätta det i relation till mitt eget arbete. Min tro på mänskligheten blir dock inte högre.
 
Jag och Valle har även börjat kika på en film om Bob Marley. Inte så dum den heller förutom att det är svårt att förstå vad alla säger. Textning finns bara på italienska :-).
 
Det var väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0