After Life

Serien "After Life" med Ricky Gervais var otroligt bra. Det kändes som ett nytt sätt för humor, en kombination av elak humor och stort hjärta. Det finns säkert liknande saker, men kändes nytt för mig.
 
Jag har spenderat två trevliga dagar i Göteborg med coach-utbildning. En del nytt och en del repetition. Trevligt att träffa nytt folk, men samtidigt en dryg känsla att skapa någon slags gruppkänsla på två dagar för att sedan typ aldrig träffas igen.
 
När jag och några andra gick från utbildningen mot stationen hade det precis skett en olycka där en fotgängare fått en stolpe på sig efter att en lastbil kört på stolpen. Jag såg nu att den personen dött. Otäckt och tragiskt.
 
Varför är det så dåligt Wi-Fi på SJ:s tåg? Det är knappt görligt att streama film. Är det tekniskt komplicerat eftersom tåget rör sig?
 
Det ser ut som att jag ska till Karlstad på fredag för att hålla en föreläsning. Det var inte riktigt vad jag hade räknat med...
 
Min telefon verkar även sjunga på sista versen, har blivit något fel med laddkontakten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0