Trist att ha rätt, men rättvist

Det blev ingen Premier League seger för Liverpool i år heller, men det var nära. Innan säsongen tippade jag Liverpool som tvåa efter City, och så blev det tyvärr. Det var jag knappast ensam om, utan det var rätt väntat. Även genom hela säsongen har det känts som att Liverpool har stretat till sig fler segrar, och kanske haft lite mer tur, i jämförelse med City. Så även om det är lite surt nu tror jag nog att det var rättvist. Får Liverpool ett par bra förstärkningar på mittfältet till nästa år, så kan det nog bli seger då.
 
Kul med ÖSK seger igår ialf. Kikade på matchen med Bias, och innan kollade jag in hans nya läganhet vilken var väldigt charmig.
 
Idag har det städats. Jag har inte varit utomhus. Kikade klart en dokumentär om Kikki Danielsson (Ett porträtt). Den var inte så dum, men jag skulle vilja veta lite mer om hennes tidigare alkolholvanor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0