Upptagen helg

Det har varit en helg fylld med födelsedagar. I fredags fyllde Valle och i söndags Juliana och Peter.
 
Valle och jag firade genom att käka middag på Amano. Riktigt bra. Bra bemötande och mycket god mat.
 
Efteråt såg vi "The Secret Life of Walter Mitty". Fin film, men det blev nog lite för många genrer i ett. 
 
I lördags sedan åkte jag och Valle upp till Sthlm för att fortsätta firandet. Det blev en sväng till ABBA-museet på dagen. Under kvällen mötte vi upp några vänner för fortsatt firande och mat på Urban Deli och Eataly. Den senare var riktigt bra. En restaurang i en före detta teater, riktigt vackert. Rekommenderas, speciellt om en gillar pizza från Neapel.
 
En liten pinsam detalj var när mitt SL-kort inte fungerade på spårvagnen när jag blev kontrollerad. Det fanns pengar på kortet, men kontrollanten kunde inte dra pengar ifrån det. Jag fick dock åka vidare, men som sagt pinsamt.
 
I söndags blev det tåget från Sthlm till Hallsberg för att fortsätta fira. Nu inte bara Valle, utan även Juliana och Peter. Trevlig eftermiddag.
 
Så väldigt mycket annat har jag inte hunnit med under helgen. Imorgon Sthlm igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0