Notiser på fredagskvällen

Filmen "All Roads Lead to Rome" var inte den bästa jag och Valle sett. En på många sätt helt meningslös romantisk komedi. Nästan överraskande stereotypisk, eller ska jag säga rasistisk för att vara modern? Även konstiga och jobbiga karaktärer. Med det sagt så är filmen ändå lite gullig med viss mysfaktor. Att något så dåligt ändå kan vara lite bra blir till viss del jobbigt i huvudet.
 
Igår var det musikquiz på Stora Örebro med några jobbarkompisar. Vi kom tvåa, någon enstaka poäng efter vinnarna. Rätt bra ändå, men jag tror att vi fick en rätt snäll rättning.
 
P3 Dokumentär "Terrorsyskonen och IS", mycket intressant, men jag vill ändå ha mer frågor och bakgrund. Det är så mycket av intresse.
 
Serien "Historiska hemligheter", så välproducerat. Ofta om spännande reliker jag inte vet mycket om, nu senast den heliga Graal, men tidigare även bland annat om Ödets spjut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0