Julafton

En annorlunda julafton är över, fast samtidigt är våra jular rätt ofta lite annorlunda, de är ialf inte alltid likadana. För mig var det första gången jag inte spenderade själva julatonskvällen med mina föräldrar, och det var väldigt tråkigt :-(. Å andra sidan firade vi en härlig jul på dagen utomhus, där vi bytte lite julklappar och grillade. Men det är ändå inte samma sak, det är själva kvällen som jag saknar när vi sitter inne i värmen och byter julklappar under lång tid för att se vad alla får. Vi får hoppas att allt blir normalt nästa år igen.
 
Kvällen var dock härlig ändå, jag stannade kvar hos Julianas familj och käkade gott och hade det trevligt :-).
Den här lille rackaren var julaftonsdagens stora begivenhet :-).
 
God fortsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0