Sannolikt inget av större intresse för någon annan :-).

Idag blev det en sväng med Lisa på stan, julklappsinköp och sushi, trevligt, trevligt.
 
Väl hemma såg jag Liverpool krossa Crystal Palace med 0-7, inte illa :-).
 
Annars har jag som vanligt kikat igenom lite dokumentärer. Idag såg jag "Lugn Bara Lugn" om Kristina Lugn. Därifrån tar jag med mig att hon verkar ha haft en rätt skön humor :-). Det står i kontrast mot Sven Jerring som inte verkar ha varit så där väldigt skön, ialf inte vad som framkom i dokumentären "Sven Jerring - Rösten som öppnade världen".
 
Jag har även sett dokumentären "Hitler vs Churchill". Två män med en del liknande intressen, men samtidigt väldigt olika. Bättre dokumentär än jag hade förväntat mig.
 
...och till sist var det nog förra helgen jag såg dokumentären "I väntan på frälsaren" som handlar om hur kristna ger ekonomiskt stöd till judarna i Israel. Exakt varför vet jag inte riktigt om jag greppade, men jag tror det har att göra med att de föredrar judarna över muslimerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0