Börskrasch och Mindhunter

Den här veckan har jag förlorat väldigt mycket pengar på börsen. Mitt innehav har gått ned med mer än 10 %. Inte roligt, och allt har med corona-viruset att göra
 
För övrigt har jag svårt att tro att corona-viruset inte kommer att fortsätta spridas. Det förefaller vara väldigt smittsamt. ....och är det inte förvånansvärt lite information som kommer ut gällande hur farligt viruset är?
 
Något helt annat... Jag och Valle har sett första säsongen av serien "Mindhunter". En serie om ett par agenter från FBI som genom intervjuer med olika mördare i USA försöker lära sig mer om mord. Snygg serie som är delvis regisserad av David Fincher. Intressant och skrämmande med anledning av att mördarna som intervjuas i serien inte är påhittade. Jag kan tycka att serien är något överspelad ibland, men generellt är den riktigt bra. Vi har en andra säsong att se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0