Extra allt!

Det drar ihop sig, sista heldagen i Italien för den här gången. Jag kan inte påstå att jag längtar tillbaka till Sverige. Det är väl främst för att vardagslivet med jobb och träning börjar då igen. Här är jag bortskämd och får uppleva massa spännande saker i en avslappnad takt.
 
Idag är inget planerat, det lär bli en lugn och skön dag.
 
Jag har nu läst ut boken jag fick i julklapp "Extra allt!". En något raljerande bok över offerhierarkier, hjälphets och införande av onödiga titlar, verifieringar osv. Rätt kul läsning och mycket jag själv går runt och stör mig på som tas upp i boken. Samtidigt är det sannolikt en del förenklingar, men som ändå borde vara bra för en del att ta fasta på. För mig blev det väl främst en bok för en redan frälst, men alltid kul att läsa att någon tycker ungefär likadant, vare sig det är rätt eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0