Looper

Nu har det hänt igen, jag har helt missat en fantastisk film, och den här gången var det filmen "Looper". De uppmärksammade filmen i serien jag skrev om igår och därför såg jag den igår kväll.
 
"Looper" handlar om personer som tar död på människor från framtiden eftersom det är svårt att göra sig av med kropparna i framtiden utan att bli upptäckt. Det låter både morbitt och snurrigt, och det är det väl delvis, men det är samtidigt något nytt, åtminstone för mig.
 
"Looper" är lite våldsam, men den låter mer våldsam än vad den faktiskt är, så jag tror att även personer som inte uppskattar våldsamma filmer ändå skulle kunna uppskatta "Looper". Jag blev ialf imponerad av filmen och satt som klistrad under filmens två timmars speltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0