Batman Begins

Var det sent i våras jag såg alla de äldre Batman-filmerna? Då hade jag som plan att se alla, även de nyare Nolan-filmerna som jag sett tidigare, men med anledning av att jag faktiskt sett dem tidigare har det tagit emot att se om dem. Igår såg jag dock om "Batman Begins", och det var säkert 12-13 år sedan jag såg den sist, och då såg jag den säkert på en dator eller åtminstone en liten skärm. Jag kom ihåg filmen som riktigt bra, och det ändrades inte nu. Ibland när jag ser om filmer framstår de mer eller mindre som nya, alltså att jag inte sett dem förut, men "Batman Begins" mindes jag det mesta av, och det är kanske därför min positiva upplevelse sannolikt blev ungefär likadan. Fast det är väl samtidigt en objektivt bra film, så det vore kanske konstigt om jag hade ogillat filmen nu :-).
 
Hursomhelst väl värd att se igen, och säkert igen och igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0