Lugna helger

Det händer inte så mycket under helgerna numera. En ska helst hålla sig inomhus och inte träffa för många. Jag går förvisso till jobbet och gymmet, men så mycket mer är det inte.
 
Jag roade mig lite idag och igår kväll med att se andra säsongen av "Dips". Känslan är att den inte är lika bra som den första säsongen. Jag minns det som att det är mer slapstick-humor i andra säsongen och lite färre intellektuella skämt. Förvisso en del kul grejer med Migrationsverket.
 
Jag har även sett klart tredje säsongen av "Homeland" nu. Det blev väl något bättre på slutet, men njae, konstig hastighet i serien och en hel del märkliga beteenden av karaktärerna.
 
Ja, jag lär väl fortsätta att hänga framför TVn idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0