Underhållning

Jag har börjat kika på "Homeland" igen. Jag har väl kommit till mitten av säsong tre, och det är underhållande men samtidigt så jävla dåligt. Jag vill titta för att det är underhållande samtidigt som jag blir irriterad när jag tittar på det. Under tre säsonger har de inte lyckats komma direkt någonstans med huvudhandlingen och det är mängder med små sidohandlingar hela tiden för att fylla ut serien. Sidohandlingarna är även rätt ofta bara för mycket. Serien blir som en såpa, vilket jag inte tror är meningen. Men ändå jag kommer att se klart :-).
 
Först Myrdal och nu Wollter...
 
Igår såg jag även en dokumentär om hur vi ska minska koldioxiden i luften från "Vetenskapens värld". Det är tekniken som kan rädda oss, även om det inte verkar finnas så mycket som hjälper nu. Även om dokumentären nog var tänkt som rätt munter, kände jag inte så efteråt. Jaja, färre människor och fler ingenjörer, det är väl det en får hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0