I Brescia igen

Igår eftermiddag kom jag till Brescia efter att ha spenderat några timmar vandrandes i Bergamo. Utan att ha så mycket att jämföra med så verkar folk leva på ungefär som vanligt. Affärer och restauranger var öppna när jag var där. Varför de nu inte skulle vara det, men men, en av de som jobbade på hotellet sa dock att restaurangerna stängde efter 18.00.
 
Jag ställde till det något på vägen till Brescia. Jag skulle byta tåg i Treviglio, vilket jag bara gjort en gång förut, och nu kom jag från andra hållet. Tydligen är det så att Treviglio har två tågstationer, och jag gick av för tidigt. Lyckligtvis var det inte så långt att gå till den station där jag skulle ha gått av. Tåget jag skulle byta till var också några minuter för sent, så förutom lite irritation och svett blev det inga större problem :-).
 
Idag då? Blir det Verona? Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0