Resa

Idag ska jag åka till Italien igen om allt går som det ska, och tanken är att jag ska stanna där tills på måndag. Lite blandade känslor gällande att resa nu måste jag medge, men jag ser verkligen fram emot att komma dit och få träffa Valle igen.
 
Mina aktier har tappat 10 % av värdet den här veckan...
 
Jag och Valle gjorde en kul grej i söndags, vi kikade på film tillsammans, trots avståndet, genom att se samma film medan vi även var uppkopplade genom videosamtal. Funkade rätt bra :-). Vi såg "The Theory of Everything" om Stephen Hawking. Rätt bra film, även om jag tycker det blev lite väl mycket romantik istället för vetenskap, men det är ju ingen dokumentär :-).
 
I helgen som var såg jag även filmen "Don't Breath", en helt ok rysare som ialf för mig hade ett nytt tema för genren.
 
Annars har det blivit en hel del dokumentärer om Trump och Biden som finns på SVT Play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0