Hur har det gått?

Nu har jag jobbat på nya jobbet ett par dagar. Jobbat är väl förvisso att ta i, jag har främst försökt göra mig bekant med lokalerna och de nya arbetskamraterna. Det kommer vara en hel del nytt i början, och det är nog bra att hålla tungan rätt i mun en stund. Det verkar även finnas en del gnissel på enheten. I övrigt har jag blivit glatt välkomnad och träffat en hel del folk som jag redan börjat uppskatta.
 
Jag såg filmen "Ex Machina" i helgen, bra film! Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva den, men snyggt nedtonad i det mesta. Lite av en "Frankenstein" i modern tappning.
 
...och det där nya barnet tillsammans med Levi, det är ju så galet gulligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0