Alla Harry Potter-filmer är nu sedda

Nu har jag sett alla Harry Potter-filmer. Under slutet av veckan har jag alltså sett "Fenixorden", "Halvblodsprinsen" och de två delarna i "Dödsrelikerna". Rätt mörka och stundtals riktigt bra filmer. Till skillnad från några av de första filmerna är det lite svårare att hänga med i de här filmerna. En kastas runt rätt mycket mellan platser och personer, vilket gör det lite knepigt ibland, men på det stora hela ger de här filmerna en mäktig filmupplevelse.
 
Nu har jag bestämt mig för att köpa Harry Potter-böckerna på engelska, för som jag tidigare skrivit, Harry Potter-serien är bättre än jag tidigare har upplevt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0