Den här dagen då?

Ny vecka nya möjligheter, he he... Men faktiskt, det är härligare att försöka vara positiv än att vara lite snyggt negativ i sin framtoning :-). En lång arbetsvecka gör mig dock inte eld och lågor.
 
Jag har bokat tid för andra dosen av vaccin. Ska bli skönt att förhoppningsvis kunna resa någorlunda obehindrat i höst. Får se hur jag mår efteråt, Valle blev ju rätt risig.
 
Jag lyssnade på "Hur Kan Vi" idag. Navid intervjuade en snubbe vid namn Victor de Almeida. Snubben gav ett gott intryck och berättade om ett hårt liv, men egentligen utan att skylla ifrån sig på annat. Jag uppskattar det, det raka. Något annat än att skylla allt på yttre faktorer.
 
Ikväll ska vi försöka se klart den tredje filmen i Harry Potter-serien, och det är väl den bästa filmen i serien?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0