Fest utanför Karlstad

Igår var det get-fest hos Jonatan på hans familjs gård utanför Karlstad med utsikt över Vänern. Getgrejen beror på att han och familjen har skaffat fyra getter. De var sötare än jag hade förväntat mig :-). Mycket trevlig kväll, även om jag nog egentligen helst föredrar lite mindre sällskap för bättre diskussioner. Jag vet inte riktigt var jag tycker gränsen går, men det är nog mellan 4 och 6 personer någonstans. Men ialf, vid ett tillfälle kom vi in på hur många som kan åka i en bil samtidigt? Jag hade fått för mig att rätt många kunde åka i en bil samtidigt så länge de inte störde föraren, men så är det ju så klart inte :-). Det är givetvis så många som bilen är registrerad för som får åka i bilen. Däremot ska inte en packad bil, eller passagerare sitta på ett sätt så att de stör föraren. Antar att det var de två sakerna jag blandat ihop. Jag gillar sådant, provprata, kolla upp och rätta till kunskapsfel.
 
I övrigt har vi även sett klart serien "This is pop" på Netflix. Helt ok serie om musik. Avsnitten är väldigt olika och varierar i kvalitet. Värd att se, men alla avsnitt var inte lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0