Fullvaccinerad

Nu har jag tagit min andra spruta med covid-vaccin från Pfizer. Blir spännande att se om jag får några feberkänningar. Lugnt än så länge, men det är bara någon dryg timme sedan sticket.
 
Jag har även fyllt år. 39 år gammal nu. 40 år nästa år, det känns lite konstigt, men så är det. Den stora festen blir på lördag, men Valle firade mig fantastistkt igår. Jag fick bland annat en massa supergod lakrits. Det är svårt att sluta äta den :-).
 
Vi såg även klart "Fången av Azkaban" igår. Nog var den bra, men jag är långt ifrån övertygad om att den var bättre än den förra filmen i serien. Håller nog just den förra filmen i serien som bäst hittills.
 
Annars är det väl som vanligt. Rätt lugnt och tradigt på jobbet samt mycket pang-pang i samhället. Tydligen mer pang-pang än vad som hävdats tidigare i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0