Jag vill egentligen...

Jag vill egentligen skriva något mer om Afghanistan, men jag orkar inte tänka så mycket nu. Det får bli lite babbel istället.
 
Det som gjorde dagen var att få en referens till Annie Lennox när jag fick en mailadress av en person nere i Småland eller något. Annie Lennox är knappast okänd, men antar att hon inte är kändis på min enhet.
 
Jag såg dokun "Corona Film Club" igår. Jag har lite svårt att sätta mig in i hur människor stängt in sig under pandemin eftersom livet inte förändrats nämnvärt för mig. Ingen höjdare till dokumentär oavsett dock.
 
Mord igen här i trakterna. Det är många som måste ha oerhört många bekanta som är mördade. En skrämmande tanke.
 
Är inte religioner en form av konspiration?
 
Igår riktigt trevligt kalas för Levi i Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0