Underbart kalas, och lite Potter igen...

Kalaset var underbart i brist på bättre ord. Valle hade fixat fantastisk mat, och trots att vi var inomhus på grund av vädret blev allt väldigt lyckat. Nästan lite generande att hela storfamiljen kom hit och sov på hotell för att fira mig, även om vi så klart även firade Saga lite grand :-).
 
Jag har även känt mig lite bakis idag, vilket är märkligt utifrån vad jag tror att jag drack igår, det var inte mycket.
 
Därav kikade jag på "Harry Potter och den flammande bägaren" under eftermiddagen. Även den riktigt bra. Jag är nästan lite förbluffad över hur bra alla filmerna om Harry Potter har varit hittills, och även hur bra själva berättelsen är. Jag har fått en mycket större respekt för J.K. Rowling än vad jag hade tidigare.
 
En sista sak, bara för minnet. För ett tag sedan såg jag dokumentären "Jazzsommar: Charlie Parker". Med det vill jag mest säga att jag inte kan mycket om de där gamla jazzlegenderna. Det är bara en röra av namn i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0