God Jul

Nu är det juldag och jag sitter och väntar på att systerbarnen ska komma. Det blir således en förlängd jul det här året. Igår var vi hos familjen Wåke och firade en lugn och härlig julafton. Skönt att "kunna" fira inomhus i år :-). Jag måste även säga att jag fick överraskande mycket julklappar :-). Tack för det :-).
 
Innan vi åkte hann jag med att se "Mission Impossible - Ghost Protocol". Oväntat bra måste jag säga. Klart bäst i serien så långt, och om jag nu tidigare kände att det verkade ha varit lite onödigt med fler filmer i serien, så har jag nog ändrat mig nu :-). Det här var bra underhållning. Michael Nyqvist hade även en större roll än jag trodde.
 
I övrigt är jag rätt seg nu. Det blev en del alkohol igår och jag sov väl inte toppen :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0