Hallsberg

Nu är jag i Hallsberg, och här i krokarna stannar jag till annandag jul.
 
Jag tog ett tidigt tåg, och tåget var för en gångs skull i tid samt att det inte var galet med folk.
 
En fundering! Det här att det skulle vara en grej att SVT flyttat Kalle fem minuter framåt i tiden, är det egentligen någon som bryr sig? Har inte det endast blivit en grej eftersom SVT gick ut med det som en grej?
 
Det har inte blivit så mycket gjort idag. Handlat lite mat och kikat på "Mission Impossible 3". Den var lite seriösare än de tidigare, och även den bästa av de tre första. Däremot blir det inte så mycket nytt, det rullar bara på och filmerna flyter ihop, men alla dessa action-filmserier är väl främst ett sätt att tjäna pengar. Det ska vara enkel underhållning, det behöver inte förändras så mycket. Trots att serien redan stagnerat finns det tre filmer till att se om jag minns rätt. Det är bara att ta sig igenom. Det roligaste med "Mission Impossible 3" var att de var i Rom :-).
 
Det var väl det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0