Lucia

Lucia var igår, och det är jag fullt medveten om.
 
Valle drog med mig på luciafirande i Klara kyrka igår. Jag var väl inte helt begeistrad över tanken att gå dit, men jag hängde med ändå. Så här i efterhand var det absolut värt att gå dit. Det var någon kör som först gick luciatåg för att senare köra lite mer konventionell körsång. De var riktigt duktiga. Jag vet inte om jag varit på något luciatåg i en kyrka förut, men det var fint. Jag tror inte heller att jag besökt Klara kyrka förut, men det visade sig vara en fin kyrka. Förutom lite för mycket gud och grejer var det sammantaget en mysig upplevelse.
Det var en bra kombo med luciatåg och kyrka :-).
 
Har jag något annat att förtälja? Det är inte många som använder munskydd i lokaltrafiken här, 1 på 20 kanske. Lite överraskande.
 
Jag har även sent omsider börjat kika på "Curb Your Enthusiasm", och hittills är det väldigt kul :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0