Mitt i veckan

Hittills har det varit en vecka som har handlat mycket om att försöka lyckas komma ned till Italien i slutet av veckan. Ja, jag borde inte resa, men det finns anledningar till att jag faktiskt borde det. Jag tycker att jag är mer än ursäktad. 
 
Det är ialf som så att det måste göras både vanligt covid-test och snabbtest för att jag ska få byta flyg i Amsterdam och få komma in i Italien. Jag har nu bokat om mitt flyg två gånger och jag ska försöka åka upp till Arlanda på fredag morgon för att ta test och få resultat i tid, även om det inte är säkert att det går. Det kostar även skjortan, men det är det värt, om jag kommer iväg. Av de företag jag har kontaktat här har inget kunnat garantera ett testresultat som är lagom gammalt innan flyget går.
 
Men, men, peppar peppar...
 
Jag har inte riktigt föstått om jag fått ledigt från jobbet heller, men jag antar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0