Nyår i sin enkelhet

Varför krångla till det, som det sades i den gamla reklamen för falukorv eller vad det var. Nyårsfirandet igår var väldigt enkelt och gemytligt, men ändå riktigt bra. Jag, Nisse och Kalle spelade frågesportsspel, bastade, käkade thai-mat och drack några öl med låg alkoholhalt. Mer krävs inte för att en kväll ska bli väldigt trevlig. Det är nog till och med ofta bättre än att styra upp något mer avancerat med bakfylla som följd.
 
Jag hade förvisso några minuter med illamående efter att vi hade bastat. Nog att det inte var supervarmt i bastun, men vi satt där länge, och tiden i värmen tillsammans med en 2.8 gav mig ett illamående en stund därefter. Efter lite vatten löste det sig dock :-).
 
Något mer om året som gått och vad som önskas framöver kommer säkert imorgon.
 
I övrigt önskar jag alla ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0