Minigolf

Igår spelade vi minigolf, eller om det nu kallas bangolf, men vi har ialf ett par fina banor här i närheten av där vi bor. Valle hade aldrig spelat tidigare, så det var verkligen dags för henne att få spela en runda.
 
Det var rätt kul att spela och jag funderade en del kring när jag spelade senast? Det jag kunde komma på var i Fjällbacka sommaren 2013, och det var även det jag kunde se när jag sökte här i bloggen och bland mina bilder.
Så här såg det ut då. Hade väl lika gärna kunnat vara igår. Som det ser ut använder jag samma kläder osv fortfarande :-). Det är samtidigt lite skrämmande att något som inte känns som så länge sedan ändå var för åtta år sedan. Var tar tiden vägen?
Förutom hatten, och kanske skorna, hade jag nog kunnat sett likadan ut 2013 :-). Inte mycket till förändring här inte.
 
Idag förefaller det bli ett bad i Huvudsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0