Nolan goes Bond

Jag har precis sett filmen "Tenet", en film av Nolan jag velat se länge. Nu finns den på HBO, så därför kunde jag passa på. Det var en rörig film, vilket inte förvånade mig eftersom det var Nolan, men det var inte helt lätt att hänga med. Tiden går både fram och tillbaka och det är lite svårt att förstå var en är i tiden i filmen. Det är nog lite väl rörigt för att det ska bli helt bra, men annars var det en väldigt underhållande film. Fint foto från många delar av världen och mycket spännande action. "Tenet" är lite som en väldigt komplicerad Bond-film. Som jag har förstått det är det många som sett den här filmen flera gånger, och det kan jag förstå, det är inte lätt att hänga med i alla turer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0