Torsdag

Det är bra segt på jobbet, inte mycket att syssla med.
 
Trist att kika igenom Twitter där minnesdagen gällande terrordåden i Oslo främst innebär pajkastning för att finna politiska poänger. Det är märkligt.
 
Jag glömde bort att jag även såg dokumentären "Jazzsommar: filmen om Esbjörn Svensson". Bandet Esbjörn Svenssons Trio var inget jag lyssnade något på när det begav sig, trots ett mycket stort musikintresse vid den tiden. Nästan lite märkligt. Kanske ännu märkligare med anledning av att bandet är från Skultuna som inte är speciellt långt från Närke. Konstigt sätt att dö på också, alltså gällande Esbjörn, under en dykutbildning, på bara några meters djup.
 
Ja det var väl det jag hade att förtälja för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0