Semester

Nu har jag fyra veckors semester. Inte så dumt med det här vädret. En vecka i Italien, men annars är det inte mycket planerat. Antagligen lär vi snurra runt en del här i Sthlm.
 
Annars har veckan rullat på. Inget särskilt att rapportera. Jag såg dokumentären "Pojkdrömmen" igår om en snubbe som försökte ta upp en avdankad fotbollskarriär i Afrika. Varför just i Afrika vet jag inte, men så var det. En naivt charmig dokumentär om en person som inte riktigt förstått hur världen ser ut.
 
Jag såg även "Glam, Sweat & Tears" igår om bandet Tears. Den tyckte jag var riktigt bra, och jag tror inte jag har lyssnat något på Tears genom livet.
 
Sist men inte minst, kul med svensk seger idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0